måndag 20 september 2010

Tandläkaren å nu jävlar...

Åhhh så trött jag blev idag...

Har länge tänkt på att jag måste till tandläkaren... har ju lyckats bita bort en liten liten flisa på en tand... men nu MÅSTE jag dit... helt plötsligt så har jag bitit sönder TVÅ tänder... båda uppe å nere längst bak... seriöst !!! Lite trött man blir...

Har ju inte ont eller så men har ju värsta hålen... så på måndag blir jag fattig... hoppas det inte kostar skjortan... palla !!!

Men nu ska jag också ta tag i mitt liv... har bokat in möte på Extravaganza... på torsdag får vi se om de kan vara nått för mig... Måste nog få en rivstart för jag tappar så sjukt lätt tålamodet... och det kan fan inte vara något där man måste laga mat på regelbundna tider å så... hallå ja hur regelbunden är jag egentligen... så jobbar vi lite natt å trycker käk klockan 5 på morgonen... å sedan jobbar vi dag å så blir det tvärtom... så så växlas det... näää... ge mig en soppjävel som jag kan ta i taxin...

Näää nu är det go natt... upp tidigt på färdtjänst imorgon... å ska flytta bilar å sånt å in i garage å skit... huuu !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

BRA! Vi stöttar dig till 200%!