torsdag 9 september 2010

Sammanfattning på senaste tiden...

Alltså jag har så sjukt mycket att blogga om... å när jag kommer på detta så är klockan alltid fucking 1 på natten å jag ska kliva upp svinigt tidigt å köra pensionärs damer med rullatorer hela dagen...

Extremt kortfattat så har detta hänt:

Ex chefen har bevisat sig ännu större idiot än vad vi trodde. Hoppar på en av bröderna B på hampan om att svärsonen måste ta hans bil för att komma till jobb... Det är väl för fan inte vårt problem. Vill man ha ett jobb får man ju fan se till å ta sig dit. Å det finns skruttiga 5000 kronors bilar om man nu inte har annat.

Hmmm... sedan minns jag bestämt någon som stod å sa att detta glömmer vi så kan vi säkert ta en öl eller så efter detta också... jo men då är det ju jävligt konstigt att man inte kan klämma ur sig ett hej å hela tiden undvika ögonkontakt med någon som jobbat för en i typ 4 år... speciellt när man kommer fram å hoppar på en annan vi SAMMA bord.

Ha ha... det är fan humor i hur hela det packet uppträder. Tråkigt att de inte fattar att ALLA verkligen tycker illa om dom å skrattar bakom ryggen... oj oj oj vad jag har hört mycket sedan jag slutade där... Men jag måste säga att sonen skiljer sig från alla andra å förtjänar respekt för detta... skönt att se att någon i den faniljen är hyfsat normal...

Ja ja... kort blev lång å jag sitter fortfarande här å ska upp snart...

Vi har problem med fotbollslaget å vet inte om vi kommer att kunna hålla kvar laget... Nerläggning på gång. Skit tråkigt !!!

Varit å provtränat med Billesholm men där kände man sig inte så fruktansvärt välkommen... Tråkigt !!! Bara på nästa å testa... även om det är det värsta som finns så är det bara att ta tjuren i hornen... det eller lägga skorna på hyllan... å det brukar ju inte fungera på mig...

Mer som har hänt... hmm jo jag har uppdaterat här hemma... det var verkligen dax... nu står här en 46 tums LCD med tillhörande Blue Ray... sååå nice !!! Fler filmkvällar här hemma vill säga !!!

Jo flera idioter... alla känner till den som under en period aggerade parasit här... totalt väck nu å går inte å få tag i... ingen förlust direkt förutom att jag fortfarande vill ha tillbaka mitt modem... finns ju en chans att du läser här... så se till att lämna tillbaka skiten nu !!!

Ja ja... man har ju klart gått på sina nitar i livet... å träffat på rötägg... men just nu är alt annat JÄVLIGT bra...

Jobbet är kanon !!! Bra gäng å framför allt så har vi ju bröderna B till chefer å de har verkligen tagit tag i saker å ting å bättre chefer har jag nog aldrig haft. Får ju vara med å bossa lite också å det skadar inte... Gillas ju av mig, vet ni som känner mig !!! hihi

Har ansvar för schema. Lägger ut alla pass just nu då vi inte har rullande då vi försöker anpassa det lite mer efter varje chaufför... Går riktigt bra tycker jag... å nu har vi ju fått in nytt kanon folk också... Känns bra som fan !!!

Sitter å klurar på Oktober schemat nu då det ska klämmas in både möte med extrafolket å framför allt en brak-fest för oss ordinarie... Ser vi fram emot...

Å nu väntar snart årets brakfest hemma hos Åsa... ska bli såååå sjukt kul !!! Ser fram emot det som fan. Alla bästa vänner kommer... å hela tjejligan på TT kommer med... GOTT !!! Fan vad vi ska festa !!!

Näää... hundra saker till som ska berättas om... men shit, klockan ringer om 4 timmar... huu !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha bröderna B är väl ett skämt i sig själv.

Anonym sa...

Har hört väldigt dåliga saker om taxitjänst och dess ägare som inte kan hålla ... innanför byxorna

Saa sa...

Rykten går alltid... sånt är livet.

Dock har bröderna B tagit sig upp på en helt annan nivå än innan. Tror strax det kommer ett jättekliv framåt... eller jag VET att det gör det...

Å om det nu gäller att hålla något innanför byxorna... det finns MÅNGA som har problem med detta.

Spännande med anonyma läsare som inte vågar stå för sina påståenden... Komiskt !!!