onsdag 29 september 2010

Litta blandat...

Jag är ledig !!! Det hör ju inte till vanligheterna att jag är ledig lite längre... men nu har jag HELA denna vecka ledigt... börjar igen på fredag kväll.

Det värsta är att jag inte har lust att göra så mycket alls här hemma... sånt som man borde... istället sitter jag å funderar på mötesprotokoll å sånt till jobbet... jag är arbetsnarkoman jag vet !!

Men det är ju bara det att det är så kul just nu...

Åhhh för allas vetskap... ex chefen har ännu en gång visat sig vara totalt socialt oförmögen... denna gång mot nuvarnade chefen... det är fan humor. Att en vuxen människa kan gå ner på sådan dagisnivå som denna... ha ha. Man hoppas jag han skäms men jag tror tyvärr inte det finns tillräckligt med kompetens för att förstå att han borde det... Ja ja, nog om denna pajas...

Har lite panik över att det snart är dop å jag har inget att ha på mig... kanske ska ta tag i det imorgon. Blir nog Väla en sväng för att kolla läget... ska bara försöka att inte handla så mycket annat som jag troligen inte behöver...

Det är ju bara att inse att jag får ge fasiken i att gå in på Cubus för jag tror ALDRIG jag gått där ifrån utan något. Dom har ju så snygga t-shirts å huvtröjor å så... Farligt !!!

Näää.... nu ska jag nog gå å däcka i sängen... Go natt ALLA !!!

Inga kommentarer: