måndag 20 september 2010

Lera å ägg...

Jag skojar inte om jag säger att jag ALLTID glömmer den där jäkla tvättmaskinen... Å så där lagom tills man tycker att nu... nu ska jag gå å lägga mig... så travar man in i badrummet å där står skiten å lyser...

Dubbel suck minst sagt !!!

Näää jag ska inte klaga... för jag gillar min tvätt maskin... speciellt sånna här dagar...

Hade fotbollsmatch ikväll... fråga inte ens vad det blev för jag gav upp å räkna efter 2...

Men det har ju så där mysigt regnat hela dagen... å då förstår ni hur planen såg ut... lite lätt lerig å jag som alltid ska försöka slänga mig efter den där jävla bollen kan ju inte undvika att bli lite så där lagom skitig...

Mys pys...

Men då är det helt underbart att kunna komma hem å bara slänga ner alla kläder direkt i tvättmaskinen å köra igång... ska ju som sagt bara försöka komma ihåg att jag ska hänga upp det också... gärna typ lite mer än 1 minut innan jag ska gå å lägga mig...

Idag var det speciellt bra att jag har tvättmaskin... för lite så där utblandat med lera å gräs så lägger vi på ett par råa ägg...

Japp, jag har blivit äggad !!!

För er som inte är insatta så är det tydligen något skånskt sätt att säga grattis på... mys mys !!!

Ha ha ha... näää brudarna i laget är ju för goa... där fick man värsta fina hårinpackningen direkt på plan... det är lyx det !!!

Inga kommentarer: