söndag 19 september 2010

Kanon helg...

Så har man haft ledig helg... det var inte igår om man säger så.

Så jäkla kul har vi haft !!!

Lördagen startades hemma hos mig... som vanligt hade jag varit sjukt överdriven i min mat... Har fortfarande potatisgratäng och kyckling för ett helt fotbollslag kvar...

Ja ja, det blir mycket med kyckling nu... imorgon kycklingsallad å sedan får jag nog göra en kycklinggryta eller nått...

Kladdkaka finns det också en hel över... men det gör inte så mycket för den kan ta slut snart i alla fall... ops !!!

Kvällen blev lyckad som bara den med lite roliga spel å en hel del å dricka å många skratt...

Sedan jagade vi tag i cheferna som fick köra oss ut till Cardan... man njuter liksom lite extra av att dom fick jobba å vi kunde vara ute å härja... hihi. Men dom skötte sig ju ok... vi kanske får ta lite klagomål nästa helg över N´s fantasi tider... HA HA HA !!! Men vi får ju stå ut...

Tyvärr blev det lite avslaget på Cardinal å dom spelade kass musik mest hela tiden... skulle ha fortsatt med både för och efterfest hemma ju...

Näää, nu är det dax att sussa då det blir färdtjänst dagtid imorgon... Ska köra glassepasset 06:45-16:00... men efter det väntar en fotbollsmatch... hu hur ska jag orka det... förkyld ju... men men... bara att bita ihop !!!

Inga kommentarer: