fredag 24 september 2010

Stress och Extravaganza...

Hmmm... börjar bli lite stressad märker jag... biter ihop på nätterna så jag har en jäkla huvudvärk på dagen... inte alls bra...

Tror det är det här jäkla schemat som spökar... har lite svårt att få ihop det denna månad... inte alls kul. Det tar tid... mycket tid som jag hellre hade spenderat i tv-soffan...

Ja ja... snart är det också över...

Lite stressad över tandläkaren också... alltså det är ju bara att inse att jag MÅSTE dit med mina två trasiga jäkla tänder... får se om den ena kanske är så trasig att den får ge upp... det visar sig...

Detta kommer resultera i att jag inte alls kommer att vara på så bra humör på måndag kväll... så vet alla att ni ska hålla er undan... jag ska köpa Ben & Jerrys å sitta å sura framför tvn...

Idag har jag bestämt mig... jag har banne mig skrivit in mig på Extravaganza... börjar där med min första träff vecka 41... blir precis när jag kommit hem efter Örebro på torsdagen... då ska jag träffa min coach... första veckan är det individuella samtal å så lägger man upp planen... hur vill jag börja å hur vill jag göra mm... sedan väntar 12 veckor med gruppträffar... så då jäklar !!!

Jag tror att detta kan vara en bra grej för mig... att få komma dit å få motivation så där varje vecka är nog något jag behöver... för jag har ju antalet gånger upptäckt att jag inte har motivation så det räcker att ta tag i å framför allt hålla i något själv... 2 till 4 veckor klarar jag själv sedan faller jag... nu har jag någon som är på mig där varje vecka... tror det blir skitbra !!!

Jag har i alla fall bestämt mig för att köra intensivt till å börja med... vilket innebär shaker å bars å sånt... alltså ingen riktig mat... ska vi se hur det går denna gången... håll er undan säger jag bara... hi hi hi

Tror att det kan vara lite bra till å börja med så jag känner att jag tappar lite å får motivation... för nu är det som jag tidigare sagt... KRIS !!!

Näää.... nu ska jag gå å lägga mig å drömma om mitt kommande liv... ha ha ha... imorgon blir det kontor, intervjuv, intro med ny kille och så jobb hela natten !!! Fullt ös som vanligt... å för hoppningsvis ett färdigt schema också...

Inga kommentarer: