onsdag 22 september 2010

Jobb jobb jobb...

Jag gör ett nytt försök att skriva lite i bloggen idag... igår haka servern upp sig å alla min text försvann... liten aning irriterande. Pallade inte göra om allt... å nu har jag ju fan glömt hälften... ja ja, håll till godo...

Idag har jag kört min sista dag med färdtjänst för denna vecka... det innebär LEDIGT imorgon... eller typ i alla fall... måste fixa oktober schemat å så ska jag ju på möte på Extravaganza på eftermiddagen.

Jobbet flyter på nu... kul som fasiken å har haft bra körningar å allt... Växjö har blivit mitt nya tillhåll... har varit där 3 gånger nu inom typ 1,5 vecka... vet inte om jag flirtat in mig lite extra hos Skånetrafiken eller nått just nu... det är i alla fall inte medvetet... kollegorna är lite avis i alla fall... hihi !!! Kan dom allt vara...

Men iof så var den senaste av dessa resorna så där halvkul... för eftersom kunden inte snackade varken svenska eller engelska så blev det ganska tyst... hade ju inte läst på min somaliska till detta tillfälle å kunde ju inte briljera på det planet... attans !!!

Å när sedan man får ett samtal mitt i turen upp dit att vi ska till en annan avdelning å att jag ska visa henna dit så kommer ju problemen... först att få henne att förstå att hon ska följa mig... å sedan förvirrade Åsa på ett stort jävla sjukhus där jag aldrig varit förr... jo men tack då !!!

Men ok... idag har jag fått tillbaka alla innerturer jag missat tror jag... har nog hämtat var enda skolbarn i denna stad... alla med överlämning å sånt bök... å eftersom jag lyckades pricka in alla de ställen jag ALDRIG varit på så var det ju inte helt lätt... å när sedan Skånetrafiken spär på med fantasitider så gäller det att man ligger i...

Nu väntar en helg med taxi natt å en söndag med glassepass på färdtjänst å även en måndag med färdtjänst kväll... så det blir en tuff helg... men det ska väl gå att fixa ändå...

Jag ser fram emot oktober som fasiken nu !!! För det första så kommer vi att ha möte å FEST med jobbet... å sedan ska jag vara lite ledig å åka upp till Örebro å träffa mina små underbara brorsbarn som jag fucking saknar som bara den... nerräkning nu !!!

Näää... trött som få efter dessa dagar så nu ska jag kopiera denna text... ifall servern skulle få för sig att muppa sig idag också... jag ska lägga ut inlägget å sedan gå å nanna... så efterlängtat !!!

Go natt !!!

Inga kommentarer: