söndag 2 november 2008

Vilken underbar helg !!!

Har haft en så sjukt kul å underbar helg.

Fredag: 80-tals kväll på Sundspärlan med Sandelin och Ekman. Så jäkla kul vi hade... Vi spexade å partade som bara den. Det var jag å Nicoletta, Emma, Elli, Carro... på förfesten så var även Yvonne och Anna med.

Det roligaste var ju att vi såg ut som bara den... Nicoletta i kortkort, rosa kavaj med uppvikta ärmar och så klart i benvärmare... Själv så hade jag pannband tajts, benvärmare, rosa långärmad tröja med en stor säckig t-tröja med avklippta ärmar.... i värsta 80-tals andan á la Susanne Lanefelt...

Visst är vi snygga !!!

Roligast var nog ändå när vi kom upp till Sundspärlan å märkte att det i stort sett bara vi som hade klätt oss i 80-tals kläder... *ASG* Kan ju säga att vi blev lite uttittade... Men fan det bjuder vi på. Vi festade å hade kul som bara den... jag tror inte jag har dansat å sjungit med så mycket på väldigt länge... Så jäkla kul !!!

Lördag: Då var det Malmö för hela slanten !!! Vi åkte ner vid halv 12 för att åka till "The Studio" där vi var inbjudna att vara modeller för en dag. Vi skulle sminkas å fotas...

Jag åkte ner med en inställning *jag brukar ju aldrig sminka mig... å inte blir jag bra på kort heller... men jag kan ju göra det för skoj skull, behöver ju inte köpa någora foton*....

Nu i efterhand så kan jag ju erkänna att det var det roligaste jag gjort på länge. Det var så jäkla kul att jobba med fotografen... å hon som jag hade jobbade verkligen utifrån vad jag ville ha å vem jag är... skulle lätt göra om detta.

Visst så kostade det en hel del att köpa korten men jag ångrar det inte alls... hade jag inte tagit dom så hade definitivt ångrat mig... Fan vad jag är nöjd !!!

Å dom andra, Nicoletta, Emma, Elli och Carro blev också så sjukt bra. Vilka modeller vi är !!!

Jag lägger ett helt eget inlägg med bara bilderna... pallar inte lägga in dom här för då flyttar sig bara den här jävla texten... det är nackdelen om man kommer på att man ska lägga in bilder i efterhand...

Ok... vi fortsätter... efter vi hade varit å varit modeller så drog vi ut å gjorde Malmö...

Vi skulle avsluta det hela med att gå på Wonk eller Devine club... alltså GAY klubb för er som inte känner till det hela... hihi

Men så var det ju så att dom inte öppnade förns 23... å klockan var ju nu kanske runt 15... så nu skulle vi fördriva ganska många timmar i Malmö... hihi

Först så var det mat som hägrade... vi drog in till Triangeln... där käkade vi på ett ställe mitt i det centret. Fy fan vilken sunkig mat... det var FLOPP !!!

Efter det drog vi in till lillatrog där vi satte oss på Esspresso house... jag kan ju säga att vi hade det jävligt roligt... å vi syndes å hördes mest... Men det ska man ju göra... hihi

När dom stängde så gick vi bara vidare till puben på hörnet... Moosehead... Det var Halloween tema för hela slanten å hela personalen var utklädda... så jäkla fräckt. Där blev vi till typ 22:30 då vi drog oss ner mot Wonk... men eftersom det stället flyttat å var i nya lokaler så visste vi inte riktigt vad vi hade å vänta... å det såg såååå sunkigt ut !!! Så vi bestämde oss för att dra vidare utan att ha kollat inne till Club Devine som är i gamla Wonk lokalerna som man vet hur de är...

Tyvärr så när vi kom dit så var det DÖTT... typ 10 pers på hela stället... å bara bögar... hihi

Näää... tyvärr så blev våran utekväll en total FLOPP... men men..

Så vi drog hem till Helsingborg vid 2 igen... å då blev det raka spåret till McDonalds eftersom hungern började trycka på.

Åter igen så hade vi så sjukt roligt... vi syndes å hördes mest av alla som vanligt... å jag skrattade så tårarna sprutade... å med allt smink som en gång var så snyggt blev jag nu mer lik en tvättbjörn... Men det passade ju ganska bra eftersom det var Halloween...

Shit vilket gäng vi var !!! Roligaste helgen på väldigt länge !!! Men nu är man TRÖTT TRÖTT TRÖTT... så ska man jobba imorgon... det känns ju för jävligt... men men.. inte mycket att göra... bara att bita ihop...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

SKOJ!!!!
Du skulle hälsat Ekman från mig.. :D

Avis.

Jättefina kort. Vilken grej!!! Ja vill också.. om 25 kg.

KRAM och snart är det god natt!