söndag 8 mars 2009

Hmmm...

Idag skulle jag ha spelat match... det blev inget med det inte. Har en depp dag... mår som en kratta så det får bli hemma med en stor godispåse !!!

Ska bara ta mig till konsum å inhandla godiset... om jag pallar... hihi

Åhhh Åsa har som vanligt problem... jag är FAST !!! Trevligt men... men... men det finns alltid ett "men" efter...

Seriöst detta var länge sedan jag var på denna nivån. Uppe i flyger, ler som en idiot hela tiden...

Men... där kom det igen... ett till "men"... jag vågar inte hoppas !!!

Gör en soft spellista i datorn istället å bara softar.

Imorgon börjar jag 12:50 !!! Hur NICE är inte det ??

På fredag blir det Malmö på dagen... ska shoppa lite å bara gå runt å ha det bra... fika lite å bara njuta !!! Tar med mig skönaste taxi-bruden !!! Fan vad nice vi ska ha det...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Hej Faster!
Jag tycker du är bäst!
Kom snart och lek med mig. Saknar dig!

sldjgaökserjtoipasvn
slddkl..,,f.ös-aasedgb

Puss Ludde