tisdag 31 mars 2009

Konstaterat igen...

Japp, jag erkänner... jag är både en idiot och blind å ja, kalla det vad du vill... Jag har helt enkelt inte koll på läget...

Sedan så kom jag på mig själv igår... jag är jävligt ego ändå...

Shit det låter som om jag är en bra människa... hihi

Jag är i alla fall klart en människa som inte kan säga nej... jag vet i fan hur man uttalar det ordet... idag så blev det en fotbollsmatch för att jag inte kunde uttala det...

Spelade på gräs så det var visserligen kul... men jag har ju lovat att ta det lungt med fotbollen för att inte springa rakt in i väggen... för det är ju klart så att jag har lite mycket just nu... som vanligt...

Nu vill dom ju också att jag ska spela en match på söndag igen... å då är det typ samling vid 10 på morgonen... seriöst... jag jobbar ju typ till klockan 7 på morgonen... kommer säkert gå jättebra... NOT !!!

Näää... nu ska jag ta å göra mig klar för bingen... trött som fan är jag nu...

Imorgon väntar en dag av högar med tvätt när jag jobbat klart... så sjukt mycket har jag... trött bara jag tänker på det... suck !!!

Inga kommentarer: