måndag 2 mars 2009

Måndag å "higt on redbull"...

Igår kväll så slocknade jag redan vid 20 på kvällen... det var nog tur det för trotts detta så var jag TOTALT borta när klockan ringde vid 6 i morse...


Sedan så var dagen helt seg fram till typ sådär sista lektionen vid 16:30... då började jag vakna till liv... kanske var det efter de 3 redbullen jag hällt i mig under dagen... Försökte bli lite "high" på redbull men lyckades så där... kan ju kanske vara så att allt rus kom på en gång...


Ja ja... efter jobb så drog jag ut till Väla för lite "tröst-shopping"... finns inget som hjälper så bra mot dåligt humör som shopping...


Det hela slutade med lite nya blommor i köket... några nya ljusstakar... å så ett par nya fotbollsskor...



Nya ljusstakar till sovrummet...

En orkide till köksbordet å en annan till fönstet...

Sedan har jag också köpt fina lagkaptens bindlar till fredag... det var mitt uppdrag. För på fredag så blir det bowling för hela slanten som sagt. Vi är alla på Drive in med respektive... fan jag skulle ha raggat på lite så jag hade haft någon med mig... hihi.

Vi kommer vara 3 lag med fyra i vardera... Å jäklar om mitt lag förlorar !!! Näää nä nä... det finns inte på kartan... Jag är ju inte alls en tävlingsmänniska... hihi.

Bra som fan att man har värsta taxi-bruden som kommer få köra runt på mig... hihi. Sorry gumman att jag inte ska jobba ihop med dig på fredag... men jag lovar att jag kommer till lördag !!!

Näää nu är det dax att sussa... så kanske jag hinner komma ikapp med sömn... har SOVMORGON till 9:55 imorgon... skönt !!

Inga kommentarer: