fredag 6 mars 2009

Tur jag inte jobbar ikväll....

Alltså jag tror att jag jobbar lite för mycket...

Nu på dagen så tog jag en liten tupplur för jag var typ sjukt trött... måste ju vila upp sig så man inte förlorar bowlingen...

Ikväll blir det nämligen bowling och trerätters med Drive in... NICE !!!

Näää... drömmen... jag kommer körnade i min lilla caddy... alltså taxibilen... mitt framför mig så går värsta gäget ut å vägrar flytta sig från gatan... Jag tutar å dom blir förbannade... jag häääänger på tutan å dom börjar slå på bilen.... då tänder det till.... man slår inte på min caddy... av någon anledning så hade jag med mig Luddes sparkbil... ehhh fråga inte.... så med den så ger jag mig på STÖRSTA killen av dom alla... slår å nockar honom med den där jävla sparkbilen.... vaknar sedan när jag står å skriker att dom allt får vänta till polisen kommer....

Kan det vara ett tecken att jag jobbar lite mycket ???

Ja ja... idag är jag i alla fall ledig å ska njuta fullt ut av det !!!

1 kommentar:

Mjp sa...

Söta snäckan ;)
Ibland är du bara för underbara för att vara sant!

Jag tror att du behöver koppla av lite mera snäckan ;) Ha en skön helg o var rädd om dig. Saknar dig.

Puss o kramisar
Plunteman