måndag 30 mars 2009

Väntar...

Väntar jättemycket...

Därför blev det shopping idag... för det är jag jävligt bra på när humöret inte är på topp...

Idag inhandlades en ny duschslang, lite silicon.... ett par jeans och en jäkla massa ljus...

Hmmm, hoppas inte att detta kommer att fortsätta... då blir det dyrt i slutändan....

Osäker... japp det är jag det... Vet vad jag vill men inte vad jag får... hmmm... kanske det är så att jag borde veta det... kanske det är så att det är självklart... bara jag som är BLIND !!!

Konstig känsla idag... jag vet att jag inte borde ha den alls... men bara konstigt...

Nästa vecka väntar Örebro... det blir en kortis... åker upp på söndag kväll eller måndag morgon... beror lite på... sedan är det hem direkt tisdag kväll...

Även där kostig känsla... fast på ett HELT annat sätt... fattar nog inte... kommer nog när jag kommer upp... men ändå skönt att ha det på avstånd just nu... nästan lite så att jag vill stanna här å isolera mig...

Önskar att jag kunde ta alla positiva saker just nu å bara isolera mig tillsammans med dom å bara vara positiv... varför kan jag inte det ??

Sedan så kom frågan idag... semester i sommar... när och hur länge ?? Jag har fan inte en aning... vill jag, ska jag... behöver jag ??? JAAAAA !!! Behöver det hur mycket som hellst... men vad ska jag göra ?? Med vem eller vilka ??

Shit vilken dag !!! Kan vi ta bort denna å bara gå till morgondagen med positiva tankar tack !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Eeeeeeeeeh....
Personlighetskluven?????????