lördag 7 mars 2009

Själförtroende till max...

Seriöst just nu är jag fan inne i någon själförtroende höjande booost !!!

ALLA gillar Åsa... hihi

Igår hade jag en kille som limmade efter mig... hallå vad är problemet... har ju till å med skaffat ett halsband med regnbågs-symbolen på... kanske är det så att normala idiot hetro killar inte förstår den??

Då kan vi ta en förklaring:

Regnbågsflaggan används som homosex symbol där de olika färgerna representerar mänsklighetens mångfald. Flaggan står för tolerans och medmänsklighet.

Därför så när ni ser en regnbågsflagga så är det troligen i anknytning till något ställe där det finns homo bi eller transpersoner. Oftast då vid klubbar för dessa...

Har då en tjej en regnbågs symbol runt halsen så kan man nog kallt räkna med att denna INTE är intresserad av killar utan istället föredrar tjejer.

Kan det vara svårt att förstå ??? Tydligen för vissa...

Men men... trevligt är det ändå att vara uppskattad.

Tyvärr så har jag även ett gäng... hihi vad det låter som om jag har värsta beundrarskaran... men det är tyvärr ett par killar i min närhet som har gjort vissa närmanden eller vad man nu ska säga... SERIÖST !!! Shit pomfritte... jag vill inte !!! hihi

Men ok... jag kan erkänna att det är lite kul !!!

Men dom som jag vill ska limma gör det ju inte... fan !!! hihi

På tal om något HELT annat...

Åhhh... har lust till en ny piercing nu igen... hmmm det är nog inte så poppis hos vissa... Men den eller kanske dom om jag får bestämma kommer ju inte att synas så mycket... hihi

Inga kommentarer: