onsdag 25 mars 2009

Kameran är kommen...

Så har den kommit !!!

Fin är den man jag fattar inte mycket... hihi. Det krävs nog en del tid att sätta sig in i alla funktioner.

Men jag ska lära mig å jag kommer att fota för fullt !!! Förhoppningsvis så kommer det att synas här på bloggen då jag hoppas kunna lägga in lite mer bilder...

Idag har vi ätit våfflor... mmm !!!

Jag hade handledarkurs till 20:30... sedan åkte jag hem å fixade våfflor, grädde å sylt... sedan kom underbaraste Jessica över å åt lite mitt i taxi-passet...

Åhhh lilla Zina hade tuggat på Jessicas säng igen... det blev ingen kärlek där idag inte. Hon fick snällt ligga i hallen å vänta medans vi åt...

Men så söt hund... hon är inte lika underbar som Jessica men hon har nog fasiken tagit en andraplats... Men hon måste lära sig att inte tugga på saker...

Det kommer nog bilder strax... i alla fall på Zina... hon är inte lika svår att få med på kort som matte... hihi

Inga kommentarer: