tisdag 17 mars 2009

Inte så mycket bloggande...

Ok, jag erkänner att det inte blir så mycket bloggande just nu. Men jag har nog också kommit fram till varför det inte blir det...

För om man kollar på dom inlägg som jag gjort så är det mycket klagande... mycket saker jag varit förbannad över... mycket om chefen osv...

Men just nu så behöver jag inte skriva av mig något... just nu är allt bara så där superbra... det är helt underbart det !!!

Kan ju till å med säga att detta inlägg endast görs för att jag känner att jag MÅSTE... annars så kan ju alla bloggläsare tro att jag gått å dött eller nått... "inget inlägg på flera dagar... har det hänt något??"

Idag har varit en underbar dag... inte så där för att något speciellt har hänt utan mest för att solen skiner å underbaraste skickade sms nyss å jag bara går runt å ler... kan det bli bättre liksom ???

Inga kommentarer: