söndag 1 mars 2009

Utslagen !!!

Seriöst vad trött man kan vara...

Kanske inte så konstigt om man kollar på hur helgen sett ut...

Börjar med fredag... skulle ha varit ledig... men gick in 2 timmar å körde extra på trafikskolan... sedan hem å fixade lite käk... var även förbi hos taxibruden innan jobb... började vid 18 på kvällen. Körde för fullt hela natten fram till 6 på morgonen då jag drog hem, käkade å la mig å somnade nog vid typ 7... fick sova fram till 10:30...

11:30 så var det samling inför match ute i Gunnarstorp. Spelade mot Kvidinge å förlorade fett... men ja ja, så kan det gå när man spelar mot ett betydligt bättre lag.

Tänkte jag skulle hem å sova lite efter matchen men hade massa saker att fixa innan jag började jobba igen vid 18:30...

Ännu en hel natt i taxin fram till 7 på morgonen... denna gången fick jag sova fram till 11:30.... sedan var det bara upp... tvätta, handla, fixa lite till föreningen och lämna redovisning å nycklar på kontoret... allt detta innan 15 då det var dans...

Nu har jag precis kommit hem från dansen å känner att jag är något mör efter helgen... Jag ska nog fan gå å lägga mig... Pallar inte göra något i alla fall... Bättre att sova !!! Det har ju inte blivit så överdrivet många timmars sömn denna helg !!!

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ !!!!

1 kommentar:

~Louise~ sa...

Min syster drömmer om dig!!!
Du och jag satt på en motorcykel och tävlade mot henne, som satt på en cykel!
öhhh...hur slutade den. Jo, vi krashade (men klarade oss typ), o har ingen aning om vem som vann.
Ja, drömmar är lite konstiga!

Ville bara berätta. He he!!
Och du, slit inte ihjäl dig.

Kram!!