lördag 7 mars 2009

Vem vann ???

Japp... gissa EN gång vilket lag som vann bowlingen....

Jo det VITA laget som jag klart var med i... vi var så jävla bäst...

Vi hade tre banor med ett lag på vardera bana. Så slog man ihop de totala poängen på banan när man var klar... Vårat gäng som var Andreas (Capten), Jag, Ewa och Martin... vi var bäst !!! Vi hördes å syndes mest också... å inte bara pga min rosa frisyr... hihi

Så jävla kul hade vi... vi stod å hejade... vi dansade å vi slog för det första ner flest käglor... BÄST VAR DET !!! hihi

Igår beställde jag också ett mobilt bredband... 50:- i månaden de tre första månaderna å sedan 100:-... kan man ju stå ut med tycker jag. Då kan jag ta med datorn vart fan som hellst i sommar å kunna blogga i alla fall... hihi

Näää... nu ska jag fortsätta softa... idag är det lugna gatan. Blir lite godis, lite film å soffan som gäller... i alla fall fram till 19 då jag börjar jobba på taxi....

Bästa kommentaren för dagen igår kom från tjejen på comhems kundtjänst.... "man har ju inte alla chips i påsen"...

Inga kommentarer: