söndag 14 februari 2010

Alla fucking jävla hjärtans dag...

Palla detta...

Mår som en jävla kratta å så kommer denna jävla dagen å "hånskrattar" en rakt upp i fejan. Jo men tack så jävla mycket då !!!

Tack o lov så blir denna dagen kort... jobbade natten så sov till typ halv 4... sedan drog jag direkt iväg å tvättade bilen... var ju tvungen att göra något så alla jävla tankar inte kommer fram... Funkade till viss del i alla fall... För när jag väl skulle där ifrån å sätter mig i bilen å inte vet vart jag ska ta vägen egentligen så kommer alla jävla hopplösa känslor igen...

Var ju bara att åka hem å gräva ner sig under täcket å tycka fucking synd om sig själv...

Det sjuka är att detta är verkligen inte jag... sedan när brukar jag bryta ihop å tycka synd om mig själv... det är ju bara att ta tag i problemet för fan... men nääää inte nu, pallar inte !!!

Ska nog försöka gå å lägga mig tidigt idag också... dels så tar denna helvetes dagen slut å dels så ska jag upp tidigt som fan imorgon... taxi mellan 6-16... Hoppas verkligen att det blir lite drag annars så är det lite segt att jobba dom passen...

Näää nu får jag fan ta tag i detta... Ska hoppa in i en dusch å försöka leta reda på dom där positiva tankarna någonstans långt långt där inne...

Får blicka framåt för nu är det bokat träningsläger den 1-4:e April... å det är ju något som både är positivt å riktigt jävla kul !!! Ska försöka trycka in den tanken här nu... den ska få mala om och om igen tills den här jävla bitterfittan har blivit lite mer positiv...

Inga kommentarer: