måndag 15 februari 2010

Så var detta över...

Söndagen är över å avklarad... Bara ett år till nästa jävla Alla hjärtans dag...

Som jag hade misstänkt så fixade inte psyket denna dag helt perfekt... Ett litet sammanbrott kom allt trotts att jag kämpade för att hålla det väck... Men det börjar ju bli en vana nu ju...

Näää, nu jävlar gäller det att börja ta tag i livet... trycka undan alla jävla känslor å bli den gamla vanliga positiva Åsa...

Det värsta som jag själv kommit på är att trotts att jag vill ha sällskap å känner att ensamheten är något av det värsta just nu i detta tillstånd så trycker jag undan alla som försöker närma sig... Jag gräver helt enkelt bara ner mig mer och mer... Det måste jag ändra på...

Jag hoppas att Örebro har en helande effekt på mig... Där ska jag kramas å gosa med underbaraste Ludde !!! Han får ju helt klart sin faster på bästaste humör i alla fall !!!

Ett av mina största problem är ju dock att när ni som bryr er försöker hjälpa så stöter jag bara undan... Frågan "Vad är det?" klarar jag helt enkelt inte att svara på, det är för jobbigt å påfrestande...

Fuck, jag verkar ju fan vara värsta psykfallet... Jag hoppas att så inte är fallet, jag vill bara se det som en låg period... å även denna ska gå över... känner dock att nu när årets värsta jävla dag är över så kan det bara bli bättre... Så det finns en lite strimma hopp och ljus där borta i den långa jävligt mörka tunneln...

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej Åsa!
Så trist att du är så deppig ibland, ditt liv är lite av en berg-och-dalbana, verkar det som. Antingen har du så himla roligt, eller precis tvärt om. Och jag gillar, som du vet, inte att läsa att du dricker energidrycker, äter skräpmat och tar sömnpiller. INTE hälsosamt! Inte konstigt att humöret är så upp och ner! Du borde bara rå om dig själv och bli vän med dig själv. Bara umgås med människor som får dig att må bra, inte jobba för mycket, äta bra och motionera. Fast, det är så klart lättare sagt än gjort, framför allt när man känner att allt är skit. Jag vet hur det är och då blir man mest förbannad när någon säger att man ska rycka upp sig. Ja, hade det varit så lätt hade man ju gjort det! Jag hoppas du mår bättre snart, denna årstiden är ju inte så uppiggande heller, så våren gör nog allt lättare! Bara hör av dig när du vet någon helg som du har tid, så jag kan få bjuda hem dig och Martin på en fika och snacka lite skit! Ha det bra, kram!

Anna sa...

Hoppas du kommer upp ur gropen snart! Jag har träffat Tommy Batong idag =) DET blir man glad av ;)

Kram
Anna

Fam. Ritzén Norman sa...

Hej Faster.
Jag längtar efter dig.

Såklart ska jag heela dig.

puss Ludde.