lördag 20 februari 2010

Begränsning ???

Ska man bli tvungen att begränsa sin blogg ???

Kanske detta är nödvändigt när det finns nyfikna å framför allt misstolkande jäklar som läser denna för att sedan gå vidare med helt felaktig information till andra personer runt om kring...

Det är tur att alla runt om mig känner mig så pass att de vet lite vad som är korrekt å inte. Men det är såååå onödigt att "skvallra" vidare det man har läst här. Hade personen i fråga varit intresserad så hade han eller hon gått in å läst bloggen själv...

Jag skulle gärna vilja att ni som gärna vill kunna läsa denna blogg anger detta i kommentar fätet här nedan... Om jag nu väljer att blockera bloggen så kommer ni få en personlig inbjudan.

Hoppas på att alla förstår att jag verkligen tycker att det är synd att behöva låsa bloggen då det finns många som bara tittar in lite då och då å kanske vissa som bara hittar hit av ren slump å sedan fastnar...

Kan inte ni som läser denna bara försöka förstå att detta är en blogg för mig... ett sätt att skriva av mig saker... bra som dåliga... en slags terapi. Sedan får ni gärna läsa, om det är för att ni bara är nyfikna på vad som händer i mitt liv eller bara för att det är kul å läsa... varsågod !!! Men dra inte ut några tolkningar å sprid rykten efter vad som står i en blogg !!!

6 kommentarer:

Anna sa...

Jag vill läsa =) Kul att veta vad min gamla trafikpolare sysslar med ;)

Fam. Ritzén Norman sa...

Vi vill såklart läsa....

Louise sa...

Shit vilken natt du hade igår. Skönt att läsa att du kom hem oskadd!
Jag läser gärna vidare, om man får såklart.
Usha för träliga läsare :-(

Peter sa...

Hej Åsa
Det var ju en djävla runda..
Skönta att det gick bra för dig..
Bilar finns det fler av..
Men bara en av dig..

Var rädd om dig
Peter

Drive-in Anna sa...

Fy vilken olycka, jag hade varit duktigt skakis efteråt-inte alls så cool som du. Tur du klarade dig helt oskadd...!

Jag vill också fortsätta läsa din blogg, om jag får.

Jag jag jag... sa...

Synd att man ska behöva begränsa sin blogg tycker jag... Som du själv skiriver, det är ju ditt sätt att ventilera och skriva av dig på... Jag är bara inne så där sporodiskt och kikar! Men tycker du skriver så jäkla härligt och öppet... gillar gillar!! Hoppas jag får läsa vidare..?!

Glad att du klarade dig bra efter olyckan.. ser ju inget vidare ut att volta på det viset, tur med snövallen!!

Ha de gött