lördag 6 februari 2010

Lördag morgon...

Klockan har precis ringt å Åsa snoozar för säkert 4:e gången... Det plingar till i telefon från "sambon"... "Är du vaken?...

Åsa ringer upp å kommer till en lagom full å glad Jess... Träffade visst på chefen med fru å ställde taxin runt 3... Shit vi jobbar ju klart på grymmast bolaget... hihi

Åsa som då skulle ut till chefen å hämta bil fick då ta med dessa ut... Bara det att först så skulle det inspekteras lägenhet... Jo men go morgon då.

Kanske inte så där överlycklig över att få in 3 väldigt glada å fulla personer i lägenheten när man precis tvingat sig upp klockan 5 på morgonen... Trött som få å lite så där halv kasst morgonhumör...

Ja ja... till slut en timme sen så kom jag till taxin... Inte för att jag var speciellt ledsen över det... för denna dagen kommer vara sjukt lång ändå...

Väl i bilen så blidde det ner till Knutan å sätta sig... Dött värre !!!

Hur mycket händer det egentligen en lördag morgon/förmiddag ??? Jag kan vara på den... INGET ALLS !!!

Här sitter man å löser sudoku för fullt... å ja, fördriver tiden lite med att blogga å besöka fejan lite då också så klart...

Det värsta är att morgondagen troligen kommer se precis likadan ut !!! Inte ett skit att göra...

Jag har inte tålamod till sånt här... Jag har TRÅKIGT !!!

Håller mig vaken genom att trycka Oreo´s och halsa red bull... hur nyttigt är det egentligen ??

Hoppas jag har lite energi till att hänga på maxarna ikväll... socialt liv vet jag knappt hur det stavas längre... har varit kass på det nu sista tiden... Lägenheterna har tagit mycket tid tyvärr...

Å så måste jag till Örebro också... när vet i fan... Det kommer lite ledigt snart... Tack o lov... Men det blir nog inte många dagar där uppe tyvärr... måste vara ledig känner jag... Psykbryt på väg... Å det är inte bra... det är då Åsa får sånna ryck å säger upp sig eller flyttar 45 mil bara för 1,5 månad mm... Det vill vi inte vara med om nu...

Inga kommentarer: