torsdag 11 februari 2010

Kris å total breakdown...

Har haft ett par dagar med total breakdown... Länge sedan tårarna sprutade för ingenting...

Varför ??

Ja den som det visste... känslorna svajar...

Känns som om allt negativt blir till MEGAgrejor... Någon säger nej å jag åker på en kris...

Det är väl den "vanliga" vinter deppen som många får eller nått... vet i fan vad jag ska skylla på...

Men känslorna är sjuka, känner mig som världens ensamaste... jobbigt som fan !!! Palla vara själv...

Saken blir ju inte bättre av att den helvetes 14:e Februari kommer... Kan vi hoppa över den jävla dagen ???

Som vanligt krossad till MAX... Men varför skulle något gå min fucking väg...

Sattsa på att bli fucking nunna istället... kanske man slipper bli överkörd hela tiden...

I år ska jag i alla fall stå imot min jävla vilja till att vara snäll, det ger ju inget tillbaka, bara att inse, ge för i helvete upp !!!

Har nu ett par dagar funderat över att inte plita ner något här i bloggen... men va fan... allt hamnar ju här så varför ska det inte komma med bara för att jag mår skit !!!

Dagen har ändå gått hyfsat ok... inte bölat fullt ut ännu... lyckats hålla tillbaka... sedan är det ju inte lyckat att sitta här å skriva om skiten... gör det ju inte lättare för mig själv direkt... river upp skiten igen... det som jag jobbat på att trycka undan i ett par dagar nu...

Igår blidde det apoteket å hämta ut Citadon... dom får en att sova som en stock trotts en miljon med tankar... natten innan var ju ingen höjdare direkt... men inatt efter två piller så sussade jag hur sött som hellst i 12 timmar...

Drömmer som fan just nu... sjuka å helt galna saker... men va fan. Är glad över att lyckas sova...

I natt var jag i Stockholm å stoppade lastbilar som dumpade jord i en kanal från att köra ner i vattnet... Å därför blidde jag jagad av några jävla gangsters över halva stan... jävlar vad jag sprang... konstigt man vaknar svettig ???

Känns fullt normalt... jag känner mig fullt normal just för tillfället också...

Saknar mina vanliga positiva tankar... Det är verkligen inte jag att vara deppig...

Detta har gjort att jag gått tidigare från jobb också... å det är VERKLIGEN inte jag... men man kan ju inte ta en kund när man sitter där med rödsprängda ögon å varken pallar prata eller le... Tur att jag har kollegor som vill jobba längre... Å tur att jag kan köra mat istället... Bara att le två sekunder när jag lämnar maten... det pallar även jag med...

Det värsta är att ALLT känns jobbigt som fan just nu... Ska upp till Örebro nästa vecka... det känns inte alls kul... det känns som ett måste å bara en stor jävla press... Fotbollen pallar jag inte ens tänka på... är ju grus å kallt å fan så jobbigt... hmmm för två veckor sedan hade jag aldrig sagt något sådant om fotbollen... menok, jag saknar tjejerna å tränarna som fan... men orken till att träna är långt långt långt borta...

Nääää... vilken dag som hellst så ska jag ta tag i livet igen... men det kommer inte bli före söndag då det är den där förbannade alla hjärtans dag... för lånt att ta sig upp för att åka ner i backen igen...

När ska dom komma på alla KROSSADE hjärtans dag ??? Där platsar fan jag på plats nummer 1 !!!

Bitterfittan nummer 1 hälsar å tackar för visat intresse till att ha läst detta...

1 kommentar:

zarah sa...

Du vet vart både ja o becka finns om det är nått! KRAMAR