söndag 7 februari 2010

En kväll på stan...

Så jäkla kul jag hade i kväll/natt... Först lite biljard å redbull jäger på söder... Är en kung på biljard när jag får lite i mig...

Sedan vidare till Dickens... inte direkt mitt ställe... Å har ju försökt hålla mig därifrån då många kunder är där... Man är liksom inte ledig på samma sätt om det är kunder runt varje hörn...

Ja ja, kunde inte komma undan Dickens igår... Väl inne så blir det, hör å häpna, KAREOKE...

Jag som ALLTID sagt "ALDRIG att jag ställer mig på en kareoke scen..."

Gissa vem som stod där uppe... TVÅ gånger till å med. Inte för att jag var ensam, för det hade jag ju inte gjort, men ändå...

Där stod vi 4 brudar å gormade "Simply the best" och någon mer sånn där jäkla klassisk kareokelåt...

Tur som fan att man hade fått lite i sig innan detta hemska påhitt... Nykter hade jag ALDRIG gått upp...

Efter Dickens blidde det så klart MAX då jag var ute med massa MAXare... Sitter inte helt dumt med en fet hamburgare så där mitt i natten...

Sedan innan jag lyckats fått tag i en taxi som kunde köra ner alla partysugna till Cardan för vidare festande och köra hem mig så var fan klockan över 1 på natten... Oj då, jag som bara skulle gå ut lite på kvällen å komma hem tidigt...

Kändes lite trögt att kliva upp när klockan ringde vid 5 i morse... Fy fan säger jag bara!!!

Men jag kom upp å nu sitter jag här på Knutan å "horar" igen... Har ju lyckats få en körning hittills, har ju bara jobbat över 1 timme, så jag sliter ju inte ihjäl mig direkt...

Idag blir det MÅNGA redbull å kaffe för att hålla sig vaken...

I kväll kommer jag nog somna sött rätt så tidigt... å bäst av allt... INGEN KLOCKA SOM RINGER IMORGON !!! Ska fan sova halv dagen !!! Å jävlar den som väcker mig, ska stänga telefoner å allt...

Inga kommentarer: