onsdag 3 februari 2010

Dagtid...

När man kikade på schemat för denna veckan så kände jag ju att det tog emot lite så där lagom... Dagtidspass ( kl 6-16 ) från onsdag till söndag... Hur ska detta gå var tanken...

Men efter att ha kikat ner på kontoret å insett att jag kommer behöva gå upp ännu tidigare så känns ju 6 som rena sovmorgonen...

Har flygkörning både imorgon och på fredag där jag måste åka runt 5 !!! Fattar ni hur tidigt det är egentligen ???

När man ska ställa klockan å den visar 03:50 så är det fan inte morgon... det är natt å jag brukar normalt vara mitt i ett arbetspass... snacka om att behöva ställa om sig...

Därför så blir det nu en mycket tidig kväll... tror min kropp mår bäst av det... Så en tur via duschen å sedan i säng vid 20 tiden... Herre gud man var ju typ 8 år sist det hände ju...

Idag har jag föresten ordnat med tvättmaskin... På måndag så kommer dom å ställer in en lite ny Whirpool... Ska bli nice !!!

Go natt go natt alla bloggläsare...

Inga kommentarer: