fredag 12 februari 2010

Bättre...

Idag är en bättre dag... Mycket positivt !!!

För det första så ska jag ju jobba med bästaste bruden... Fan vi är ju TEAM no 1 !!! Snacka om att vi äger stan... Allt bara klaffar när vi jobbar ihop... såååå underbart !!!

Sedan så fick jag bara en så underbar känsla när jag började... Här kommer jag glidande i chefens lilla ögonsten... Värsta feta mercedesen... Snacka om att äga stan när man glider rundor i denna... hihi... Så mötte jag gamla jobbebilen... lilla sketna C30´n från trafikskolan...

Na na na na na naaaa... jag har större bil än dig... hi hi hi... Fuck vad skönt att slippa sitta där å tjata...

Å bäst av allt... jag behöver ALDRIG försvara att det dras pengar bara för att... Sååå skönt att slippa.

Hmmm... Har beslutsångest... Ledig eller jobba imorgon... Det är ju lördag ju... Det är ju gott !!! Saknar att äga helgerna lite... Nu går ju tyvärr många helger bort till dagtid eller färdtjänst... inte alls lika kul !!! Taxi på natten ska det vara, å så en sjukt bra skiva på det... Sedan går det som fan !!!

1 kommentar:

Peter sa...

Hej åsa kul at du mår bättre...
Alltid bra att skriva..

Du får gärna ringa om du behöver prata...Peter 0730-443065

http://peterhbg.blogspot.com/