onsdag 17 februari 2010

På "reload" i Örebro...

Åkte upp till Örebro måndag förmiddag... En lite reload var behövligt... Inga planer utan bara vila...

Tisdag lunch så ringde Frida... "kan du vara klar om 10 min ?"

Jo då, det lyckades jag allt med. Blev hämtad å så åkte vi iväg... vart vi skulle var en hemlighet... å jag som inte alls är nyfiken höll ju på att få spel på att inte veta något alls...

Ja, det var ju inte mycket att göra, bara att åka med. Vi åkte bort mot väster i Örebro, till Kilsgatan... stannade å där låg Studio Green... http://studiogreen.se/

Gick in å där väntade en spa-behandling hos Emma Tross... http://www.emmas2hander.se/index.htm

Började med en mörk chokladscrub. Å efter det så blev det en bodylotionmassage som hon fokuserade på min nacke å rygg där jag varit enormt spänd länge... Det var så välbehövligt å så underbart skönt, efter i alla fall. För när hon tryckte ut vissa punkter så var det lätt plågsamt... Allt avslutades med ett SPA-ansikte med rengöring, peeling, ansiktsmask, ansiktsmassage och fukt... Hur underbart var inte detta ???

Detta vari ju inte något jag kunnat vänta mig direkt... Snacka om förvånad jag blev. Tog nog ett tag in på behandlingen till å med innan jag fattade att jag faktiskt bara skulle njuta å slappna av.

Tack som fan minst sagt till Frida å Micke... Detta var både behövligt och enormt uppskattat !!!

Min "reload" i Örebro fick sig en rejäl "boost" i å med detta... hur underbart var inte det ???

Får se hur man mår imorgon, finns risk för lite träningsvärk och ömhet då det var en hel del som hon fick jobba hårt med i min kropp...

Nu går kvällen till att umgås med Ludde, Frida å Micke... å en perfekt avslutning på denna dagen med sushi från East West Sushi... http://www.eastwestsushi.com/

Kan det bli en bättre dag ???

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite avundsjuk blir man allt när man läser detta! Men f n vad skönt för dig. Ha de bra Lasse Headcoach