lördag 13 februari 2010

Lördag natt i taxin...

Så bestämde jag mig för att sätta mig i taxin inatt igen trotts att jag egentligen är ledig...

Men shit saknar fredag och lördag nätterna !!! Jag å Jessica ägde ju verkligen stan förut när vi i stort sett körde varje helg...

Men det är ju så när man sätter ihop två "proffs" till att göra något, då blir det ju bra liksom... Ha ha ha

Nu sitter jag å sätter ihop en bra party platta til bilen... å har ju till å med den lyxen natt fetaste Mercedesen står här nere å bara väntar på mig... fått friheten att börja när jag vill idag... inte varje dag man har den...

Hmmm, hinner jag med att göra en skiva ??? Dom ringde om att det var panik... bäst att gå ut å hjälpa till å styra upp allt...

NU KÖR VI !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kör försiktigt... Det finns många dårar där ute på gatorna ;)

Roligt att läsa att du är gladare igen!

Kram på på dig!