söndag 4 januari 2009

Fran ett soligt Gran Canaria...

Sa sitter man har i varmen... idag har vi haft 25 grader... fatta skont!!!

Har badat i poolen a haft det hur bra som hellst. Har verkligen tagit semester... idag har jag till a med tagit SIESTA !!!

Igar var en tuff dag... borjade ju med att vi fick ga upp klockan 5 pa morgonen... snacka om tidigt liksom. Sedan var det raka sparet till flygplatsen... alltsa det ar ju sa trakigt att vanta pa flyget... hur kallt som hellst var det ju ocksa, -8 grader !! Brrr

Jag hoppas nu ni kan forsta detta... inga prickar over bokstaverna ju...

Sedan vantade ju en flygresa pa 5 timmar... det ar inte kul !!! A nu hade vi ju lilla Ludde med oss ocksa. Han stackarn fattar ju inte vad som vi utsatter honom for. Men han var sa superduktig... Han vara bara lite otalig i mitten av resan... men sedan sa sov han mest. Bast var ju att han sov nar vi landade... lilla killen kliade sig lite bara i oronen lite nar det slog lock...

Men nu sa ar han lycklig. Han har ju fatt tva sma tjejer till grannar... nagon att leka med !!!

Naaa nu maste jag hinna med att kolla mailen ocksa innan tiden gar ut... Far ta ett langt inlagg nar jag kommer hem.

1 kommentar:

Mjp sa...

Helojsan söta du ;)

Oh, det låter skönt med en avkopplande semesterresa! Hade inte suttit fel alles hihi :)

Jag hoppas att ni får en härlig underbar avkopplande skön solig semester. Ser framemot att snart träffa dig o Nicol snart igen :)

Puss o härliga varma kramisar ;)
Plunteman