lördag 24 januari 2009

Shit vad det rullar på...

I natt så har jag fått en jäkla massa dricks...

Innan passet så köpte jag mig en tröja.. det var KALLT...

Sedan har jag käkat å handlat lite allt möjligt... men trotts det så ligger jag plus i kassan nu när jag räknar igenom den...

Det är inte helt fel det inte... undrar om jag lyckas lika bra idag... hoppas hoppas !!!

Men det var en mycket trevlig natt igår... lite uppsving i självförtroendet efter den natten... hihi

En bil med 6 pers och två brudar som nästan slogs om vem som skulle få lämna sitt telefon nummer... hihi. Det är inte illa det inte !!! Sedan så hade jag en brud jag körde hem som åkt med mig tidigare... å när hon ringde sin kille på vägen hem så sa hon "jag åker med hon coola"...

TA DA !!! Fan vad nice det är ibland... hihi

Har fått många goa skratt under natten... det är himla härligt det. Men det är ju en speciell som bjuder på de flesta... bara det att personen i fråga inte vet om det själv...

Jag ska bara dusch... ehhh eller öppna champagnen... ehhh... ehh... ja fira du vet !!! ehhh...

Sorry att ni stackar bloggläsare inte fattar något nu. Men det är kul som fan !!! hihi

Nu väntar ännu en natt. Lite piggare idag... gårdagen blev ju 25 timmar lång... ops !!!

Just de... var även ute på lunch innan jobb med en gammal lagkamrat uppe från Örebro som kommit ner för att spela i Stattena... det var trevligt som fan !!! Det får vi göra fler gånger !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ om man är ute och festar och man ska ta taxi hem så är det bara ringa dig???

//tessan

Fam. Ritzén Norman sa...

Hallllllllåååååååååå ho ho?!?!!!
Lever du??? Skönt att se ett blogginlägg i a f... vi börjar undra vart du tagit vägen? Blev du så trött på oss efter resan ;)???

Vi saknar dig!
KRAMAR!!!