torsdag 22 januari 2009

Lilla pärlan är såld !!!

Åhhh lite ångest. Ikväll har lilla polon bytt ägare.

Min lilla fina svarta polo !!!

Nu ska den plågas av en körkortstagare, stackars liten !!!

Men det är skönt att vara av med den också. Nu har jag ju bara en bil att hålla koll på. För att fixa parkering å allt till två bilar i detta område är INTE roligt...

Men nya BMW´n är också grymt fin... nu har ankan kommit på plats i framrutan... och strax kommer även en liten anka i backspegeln, på nyckeln så har jag ju så klart redan en... men det "pimpas" för fullt så den ska bli lite mer "min". Det är fortfarande lite pensionär över den tycker jag...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Grattis!!!

Vad skönt!

Ludde har ett brev till dig. Vi hann inte posta det idag men det kommer till dig i nästa vecka i a f!

KRAM!

PS. Jobba inte ihjäl dig!