fredag 30 januari 2009

Ett fenomen...

Det där med pengar det är klart ett fenomen... för råkar man ha några slantar över så händer det alltid något så dessa också tar slut...

Denna månad efter att lönen kommit kändes såååå bra !!! Denna känslan höll i exakt 3 dagar...

Idag har inte varit min dag direkt...

Jobbade till 12... hem slängde i två maskiner tvätt... å sedan bort till bilbesiktningen med lilla bmw´n...

Tror ni den gick igenom?? Näää... varför skulle den göra det, det hade ju varit för lätt... Så det var bara att åka direkt till verkstan å kolla upp vad det skulle kosta å när dom kunde ta hand om den....

3300 kronor kommer att försvinna den 11:e... Ahhhh !!!

Ja, det var denna månad det, det blir att börja med nudlar redan nu ju !!!

Så kommer jag hem... tror ni inte att en tvättmaskin typ står på error å full med vatten mitt i programmet...

Ja ja, bara att tömma den ena som var klar å ta ut all blöt tvätt å in med det i andra maskinen... SUCK !!!

Å så ska jag börja jobba nu 16 på taxi... hoppas dagen går bättre på jobb... mycket dricks skulle ju inte skada just nu.

Å till Frida, Micke å Ludde.... jag ska försöka skärpa mig vad gäller språket. Ska inte lära Ludde några dumma ord det första jag gör... Men det förra inlägget... jag var ganska förbannad...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Sååååå kul grej. jag och Ludde sitter här vid varsin dator och jag går igenom bloggarna som jag har som favoriter.. Ludde tittar intresserat. Sen när vi kommer till din blogg då pekar han och börjar gapskratta!!!!!!!!! Såå kul!!!!!!!!

KRAM