tisdag 13 januari 2009

Tål nog inte det kalla Sverige...

Jag är helt seriös när jag säger att jag nog inte tål Sverige just nu... det är helt enkelt bara för kallt...

Under den vecka jag var nere på Gran Canaria så har jag mått hur bra som hellst. Å då kan tilläggas att jag innan resan inte alls mådde bra å hade feber å skit på nyår...

Gissa om jag är sjuk igen ?? Det är helt sjukt... Ha ha.. Hostar ju upp lungorna å hur kul är det när man sitter i en övningsbil hela dagarna. Ibland kommer en jävla attack å man håller på att dö... eleverna kollar lite snett så där...

Å att vara sjukskriven kommer inte på tal !!! Behöver de lilla slantarna som kommer på lönen... Å nu är jag ju bokad på taxi till helgen som kommer också... fredag och lördag 19 - 06... Men det blir fint när lönen kommer... hoppas taxilönen för december blir lika positivt överaskande som novemberlönen...

Idag har jag jobbat länge... mörker helvete !!! Det är den värsta lektionen som finns... men hade en kille som var kanon, han är rolig, trevlig och så ska han köra upp IMORGON så han kan sitt liksom... men så hade jag en annan tjej med... oj oj... det var för tidigt hon var bokad... å det var inte min elev så det blev lite så där stelt... Fick ingripa ett par gånger så vi inte frontade andra bilar... det var jobbigt som fan... Så trött man blir...

Å just nu sitter jag å tittar på ekonomin till CLD... fattar nada å noll... kul det är !!! Å det ska gärna vara klart denna vecka för sedan ska revisorn kolla på det... jag har "bara" ett år att bokföra... å hur har jag ingen aning om...

Jag som inte jobbar något heller... när fan ska jag hinna ??

Världens positivaste inlägg blir detta... men jag har ju en ursäkt, jag är från gnällbältet !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Samma gäller oss! Vi håller på att bli förkylda nu igen!!!

När åker vi?