fredag 16 januari 2009

Nu kör vi...

Nu är första veckan efter semestern avklarad på trafikskolan... å inte känns det som att man varit borta... Det är lite tråkigt. Hade gärna haft känsla av semester kvar i typ ett halvår eller så... det höll måndag och tisdag då jag bara lullade runt på jobb å kände mig grymt avslappnad... Synd att det inte höll längre... nu är vi tillbaka i stressen å beroendet av Losec tabletterna... det var väl fan !!!

Nu väntar bara nästa jobb... ikväll vid 18 går jag på första taxi-natten av två... men vi får väl hoppas att det ger lite stålar i kassan ikväll... eller i alla fall lite dricks i kassan för det är ju inte helt fel.

Nu ska jag ta mig en lite "siesta", dels för att försöka få tillbaka känslan av semster... men också för att palla med natten fram till 6 eller 7 imorgonbitti...

Borde städa å lägga samman massa papper här hemma.. men palla !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Åhh siesta! Det tog jag och Ludde också idag. Ludde fick för sig att vakna och inte vilja somna om inatt. Sedan började han att kräkas... så jag satt med honom i några timmar, sen tog Micke över. Han somnade när han satt i famnen men när vi la ner honom så vaknade han direkt. Men nu ska vi i a f snart sussa!

Lycka till på jobbet i natt. Vi kanske ringer om vi får tid över.

KRAMS