torsdag 1 januari 2009

Nytt år...

Så där nu har det nya året kommit å man ska fatta att skriva 2009 istället för 2008... det brukar ju ta fram till maj eller nått för mig att fatta det... det är inte lätt att ändra på något man övat in ett helt år ju...

Jag inleder det nya året med att vara sjuk som fan... men jag måste också säga att det börjar bli bättre. Idag har jag inte haft någon feber alls. Det känns skönt.

Men nyårsafton var väldigt intensiv men mycket trevlig.

Det började med att vi skulle upp till Rådhuset i Örebro. Bror skulle ju gifta sig med sin Frida. Dom var såååå fina !!!



Till å med lilla Ludde hade smoking på sig. Alltså den lilla killen är ju helt underbar. Han bara smilar å är med hela tiden. Gladare kille får man leta efter !!!

Efter Rådhuset så skulle dom vidare till fotografen. Där fick jag vara med lite. Körde dom dit å så tog dom lite kort med Ludde och på lilla killen själv. Man får ju passa på när han är helt fin å uppklädd i smoking. Å vad fotografen fick honom å smila. Inte för att det är så svårt med den killen men han bara skrek av lycka hos henne. Hon var riktigt bra med barn.

Sedan så åkte Ludde å jag hem medans brudparet var kvar å tog lite fler kort. Väl hemma så fick han ta på sig lite skönare kläder. Det är ju kanske inte jättebekvämt med smoking å fluga å allt på en lite kille så där... men fin var han.

När sedan brudparet var klara så åkte jag å hämtade dom å så åkte vi hem igen. Där blev det en liten avkopplande stund innan vi åkte iväg till Restaurang Amano http://www.a-mano.se/. Där blev det nyårs supé... å jag säger bara mmmmmm !!! Herre gud vad gott !!!

Året avslutades sedan hemma hos brudparet....

Medverkande under dagen och kvällen var: Brudparet Micke och Frida, självklart så var Ludde med hela tiden. Maj-Gun, Bertil, Åsa, Lisbeth, Hans, Olof, Anna och deras lilla Emma som bara är 1 månad gammal. Christian och Awet å lilla Leah... på kvällen sedan så kom även storebröderna till Leah, David och Emanuel.

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Tack.. vad du e gullig!!Jag kände mig stor som en flodhäst... och jag ser på kortet som du publicerat att jag typ ser ut som jag känner mig. Tänk att det finns frackar i så små storlekar... bara att de är små gör dem ju så pluttiga.... :D

Nu ska vi fortsätta packa så vi kan känna oss klara för ikväll!
Snart är vi i solen och blir friska!!! Längtar!
KRAMAR!