lördag 28 februari 2009

Polis jävel...

Åhhh... jag vet... dom gör bara sitt jobb... men kan dom inte låta mig vara i fred...

Störigt som fan... fick böter...

Skulle hämta kund... kommer Drottninggatan.. får en jäkla taxi kurir framför som ligger å segar i typ 45... Jag pallar inte vara kvar bakom... drar ut i vänsterfil... trycker på lite för att hinna tillbaka till höger fil innan vägen delar sig åt två håll... Å gissa vem som står där med en jävla laser... Ahhh !!!

Hjärtinfarkt... Hur fort gick det ??

Ok... 69 på 50 sträcka... så det var ju bara att snällt åka in till den fina husbilen som dom skaffat... kliva in till farbror blå å skriva på den där jävla boten...

2800 jävla spänn !!! Mega suck !!!

Ja ja... gjort är gjort... körkortet är kvar å jag har idag brännt ut lugna fina skivor med lite meditationsmusik på till bilen... Nu kommer det bli lugna gatan framöver...

Men seriöst surt känns det också för detta var FÖRSTA gången någonsin jag fått böter... Kunde det inte varit för något "riktigt" då ???

1 kommentar:

Mjp sa...

Snäckan! Du e laa bara för bra du!
Hur är det med dig?

Böter, låter inte roligt. Men tur att körkortet är kvar! Ta de nu lugnt i trafiken och va rädd om dig så hoppas jag att vi snart hörs o ses igen.

Många varma härliga kramiga kramisar Plunteman