söndag 31 maj 2009

Ännu 3 poäng !!!

Nu börjar det ta sig... nu tog vi ännu en 3 poängare borta mot Norra Rörum... ingen direkt skönspelad match... men 3 poäng är alltid 3 poäng...

Vi vann med 1-0 så det var inte stora marginaler... men det räcker ju ändå...

Å jag hade FLYT... eller kanske lite mer än flyt...

Jag kommer sent ut i en situation... typ 5 meter utanför straffområdet... å motståndaren hinner peta undan bollen... tanken gick "ok, släppa å dom gör mål... kapa å det kan bli rött kort... friläge..." men så kom tanken "äh, någon annan kan ju stå... " så jag KAPAR rätt av... typ en kvart för sent efter att hon slagit bollen brevid mig... OPS !!!

Hon flög... å ja, det gör ont att springa in i en "betongpelare" i full karriär... Visst jag stod ju inte helt på fötterna jag heller men men... jag går ju fullt in så visst har jag fått en bula på smalbenet men det var det fan värt... hihi

Sedan var det bara att spela på... OJ, FÖRLÅT !!! Jag vet att jag gjort fel... hihi... å det gick hem hos domaren, jag fick GULT KORT... TACK Å BOCK !!!

Sedan har dom frispark... å även idag har jag ju min "älskade" ribba.... lungt, släpper den å den går ribba ut... så många andra farliga situationer hade dom inte tyckte jag... så skönt !!!

Så... jag har haft en bra dag... värsta är att jag njuter lite av att kapa så där... det är skönt att få skada lite... kanske jag är konstig... hihi

Näää... nu är klockan bara 21... men jag ska lägga mig å sova... är helt slut... imorgon börjar ju veckan igen... vart tog denna helgen vägen ??

Inga kommentarer: