söndag 24 maj 2009

Match...

VINST !!! Hur bra känns inte det...

Äntligen så sprack det... vi tog våra första 3 poäng !!!

Känns så sjukt skönt !!! Vi vann med 2-1 mot Tjörnarp...

Måste ändå erkänna att målet jag släpper in... det ska jag ta !!! Det är dåligt !!! Men men... idag hade vi marginalerna på våran sida...

Vi hade till å med en straff emot oss... jäklar vad nervös jag blev då !!! Men efter att ha haft ribban med mig så slutade allt med att backlinjen kunde rensa undan bollen... NICE !!!

Idag så skjuter vi också betydligt mer än vad vi brukar å det ger ju klart utdelning... vi förde i stort sett hela första halvlek... blev lite grötigt i början på andra men vi tog tag i det å spelade oss upp igen.

Jag måste ge STORT beröm till de säkra mittbackar jag har framför mig. Frida å Tove gör ett sjukt bra jobb !!! Känns underbart att stå bakom dom !!!

Minus idag får domaren... undrar vilken planet han var ifrån ?? Men det var bara att försöka knipa igen även om det var jävligt svårt idag... både våra tränare och motståndarnas tränare blev flyförbannade på han... å det hördes !!! Men jag förstår dom, snacka om frustrerande...

Nu hoppas jag bara att mitt knä inte kommer bli stelare än vad det är... fick värsta smällen idag å är blå som fan... men men... håller tummarna att det blir bra för imorgon är det träning igen !!!

Nu ska jag vila å dricka en jävla massa vatten... för det behöver jag !!!

Inga kommentarer: