måndag 25 maj 2009

Positiva tankar...

Jag jobbar STENHÅRT på att hålla allt positivt just nu... å om jag får jobba för det... JAPP !!!

Men vad fan ska man göra ??? Har kommit fram till att jag ska fan bli en egoistisk jävel som tänker på mig själv i första hand...

Hur svårt kan det vara att respektera andra människor ?? Jag tycker själv att jag är hyfsat bra på det... Det finns saker jag inte vill göra men som jag måste å då gör man det fan ändå... för att annars så kommer andra i kläm...

Jag är riktigt glad att jag har fotbollen just nu.... vilken underbar terapi... där åker man ut till världens goaste gäng... å så fort man kommer dit så ändras sinnet... å när man sedan kommer ut på planen så får man utlopp för alla aggretioner.... UNDERBART !!! Lite konstig är jag nog... för jag tränar hellre än spelar match... hihi...

Åhhh... vad ska jag göra när jag blir stor ??? Några förslag ??? Tänker dag ut å dag in... men kommer inte fram till något bra... Ekonomi är ett helvete !!!

Näää.... jobba som fan just nu... håva in en jävla massa pengar... sedan dra på någon glassig semester... sedan HUS... å en vovve !!! Å så hoppas jag att jag kan jobba max 75%.... det vore gött det !!! Drömma kan man ju klart !!!

Inga kommentarer: