söndag 31 maj 2009

Överskotts energi !!!

Hallå där vad har hänt...

Har precis kommit hem efter en taxi natt... å den gick över förväntan... på alla plan...

Kände när jag började "detta kommer bli en lååång natt"... men det var lite tungt i början... men sedan kom all energi... typ all energi för en vecka... har nästan studsat rundor hela natten... haft värsta bra pepp låten... Flo rida med Right round... såååå bra låt !!!

På med solbrillorna å högsta volymen... värsta party taxin... coolast i stan... diggat som fan... *asg*

Nu är ju bara problemet att jag borde vara trött å vilja gå å lägga mig... men hallå, solen skiner, värsta fin vädret... ska man sova bort halv den underbara dagen ??

Men jag måste nog sova... annars kommer jag ju dööö... samling till match 14:15... å några timmar sömn gör nog gott... annars kanske det rinner in mål... å det vill vi ju inte, ännu en vinnst ska vi ta !!! Å nu är det borta match mot Norra Rörum... långt åt skogen...

Ja ja, det löser sig... på med pepp låten å fullt ös... stackars alla i min bil... dom kommer spy på den låten... har ju bara 5 olika remixer... hihi

Näää... måste nog säga go natt ändå har i solen... kan man kanske ta sig en solstol på gröningen å sova där ???

Inga kommentarer: