tisdag 26 maj 2009

Palla denna vecka...

Åhhh... just nu känns det här jävla jobbet tungt !!! Långa dagar å man börjar ju omänskligt tidigt... hur länge ska detta hålla...

Måste börja fundera på om jag kan göra något för att slippa morgontiden... för jag mår sjukt kass av det... hela dagen är förstörd... vaknar typ till vid 16 tiden... fram till dess är det som en lång lång halvsovande period... det är inte normalt...

Har just nu konstiga idéer... idag kände jag för att köra över en idiot som kom på mc... han körde som fan å hade inte någon nummerplåt... å då kan vi tillägga att vi har ju hittat våran mc som blev stulen förra veckan, å den var ju då så klart utan nummerplåt... säkert samma idiot... för han drog om oss när vi stod i en trafiksignal vid rött... han brakade rakt ut i korsningen i typ 50... å sedan vidare till nästa korsning å även där mot rött... hade lätt kört över han om jag vetat innan han drog förbi oss att han körde så... eller så hade vi kunnat öppna dörren... OPS !!! Jävlar vilken flygtur han skulle fått... å inte hade han skydd heller.. bara hjälm...

Men jag höll seriöst på att köra över en kärring idag... idioten cyklar rakt ut framför en skåpbil... å där kommer jag i lugna ro i typ 40... fick ju nita som fan... å snäll som man är när man sitter i företagsbilen så är det ju bara att bromsa... snällt ligga kvar bakom tanten som vinglar vidare på vägen framför mig... hade jag varit i privat bil hade jag nog viftat å slagit mig för pannan skrikit lite å hängt på tutan... JÄVLA IDIOT !!!

Näää... nu ska jag gå å lägga mig... så jag kanske överlever morgondagen... träning på kvällen också... har inte alls lust som det känns idag... men det är ju bara att ta med kläder så får vi se hur humöret är imorgon...

Go natt !!! Kvällen har ju precis börjat... då får man avbryta för att sova... helt sjukt !!!

Vill vinna en sjukt stor vinnst så jag kan skita i å jobba... TROLIGEN !!! Ska i alla fall spela lite nu...

Inga kommentarer: