onsdag 20 maj 2009

Skön kväll...

Är sjukt trött idag...

Få skylla mig själv... låg å väntade inatt på rätt tidpunkt... sista gången jag kollade på klockan var hon 2... hade jag hållt mig vaken till kvart över så hade "rätt" tidpunkt inträffat... Efter det så vaknade jag till vid 05:50... å då kan vi tillägga att det var 10 minuter innan alarmet ringer... hur ofta händer det ?? Jävla skit !!!

Alltså inte så många timmars sömn inatt.. men men... man överlever ju ändå...

Jobbat hela dagen... fan vad det är segt. Just nu mest växlingsövningar... å inte fattar dom direkt heller... trött bli man... tålamodet inte det bästa... hatar det... jag vet inte hur många gånger på en lektion jag hinner sitta å tänka på "vad vill jag göra..." det är MÅNGA !!!

Men ikväll har varit perfekt....

Vi har varit ute i Gunnarstorp å grillat å spelat brännboll... Klart vann ju mitt lag... hihi.

Henning skötte grillen galant å burgare å korv blev kanon... mmm !!! Den mannen han livar upp även det dystraste ställe... sicken lirare...

Sedan blev det lite "potatis på sked" och "säckhoppning"... så jäkla kul !!! Roligt som fan har det varit...

Spelat lite boll har vi ju klart hunnit med också... glad att jag kommit ut dit ut... så gött gäng. Trivs som fan !!! Å tränarna är också helt kanon... Lasse som är snäll som få å som alltid kan få till den där klockrena kommentaren... å så Partik som är jävligt rolig, hård men rättvis å som verkligen vill att vi ska prestera... Dom kompleterar varandra perfekt...

Nu ska vi bara köra stenhårt så vi tar vår första vinnst till helgen !!! Fan vad det skulle sitta fint !!!

Nää... nu blir det nog en dusch å sedan bingen...

Borde städa... men pallar inte... mamma å pappa kommer imorgon... ops då !!!

Inga kommentarer: