fredag 15 maj 2009

Match mot serieledarna...


Idag spelade vi match mot Kullavägen här i Helsingborg. Dom är serieledare å har vunnit alla sina matcher till skillnad mot oss som har förlorat alla våra... å med ganska stora siffror... Efter fyra matcher så hade vi 1-30 i målskillnad... kul att vara målvakt då ???

Idag så gjorde vi en GRYM match !!! Fan vad jag är imponerad !!! Vi förlorade dock med 1-0... men det var glädjande siffror... å det visar att VI KAN !!!

Alla gav 100% å kämpade å var på dom andra hela tiden så dom aldrig fick lugn å ro att spela sitt spel... vi ägde matchen...

Jag har nog äntligen fattat vad vår tränare Patrik tjatar om... jag måste snacka MER... idag har jag pratat så jag nog får ta å vara tyst resten av helgen... vi höll kanon i markering å då kom dom inte till så många avslut...

Lite irriterande var det dock att deras jävla mål så var jag på bollen... men nådde inte så den snuddade bara fingrarna... STÖRIGT !!!

Men jag måste säga att jag ÄLSKADE planen... vi spelade på konstgräs... såååå skön plan... tänk om man alltid kunde få spela på sånt... den var liknande den jag tidigare har spelat på i Behrn arena i Örebro... så det kändes ju inte så nytt... men många i laget hade aldrig tidigare spelat på konstgräs... kul att se att det inte var något problem för någon.
Idag hade jag så roligt på matchen... har ju inte alltid varit så... inte när man släpper in 10 mål tex... gjorde några riktigt sköna räddningar... kapade en tjej totalt i slutet av andra halvlek å några av föräldrarna som stod å kollade kommentarade det efteråt att FLER SÅNNA ska det vara... fullt ös !!!
Skönt som fan att det fungerade bra idag... å jag tror att vi har höjt självförtroendet i laget... UNDERBART !!! Nu jävlar så kommer segrarna !!! För spelar vi så här så är vi BRA... grymt bra !!!
Nu ska jag bara packa lite inför morgondagen, Göteborg... Liseberg hela dagen... utekväll, troligen på Gretas å sedan hem någon gång på söndagen... Ska bli sjukt roligt !!!

Inga kommentarer: