onsdag 13 maj 2009

Mycket som har hänt...

Palla blogga... är lite anti just nu !!!

Idag har jag blivit av med en plåga... fan jag är fri !!! Nu kom alla tankar ut å vi har brytit totalt... Palla med allt strul !!! Så skönt !!!

Just nu är det mycket fotboll... kul som fan... trots att vi har ett mega dåligt resultat. Har släppt in sjukt många mål !!! Men denna vecka har det varit träning både måndag och onsdag och på fredag har vi match... nu jävlar får vi ta tag i detta !!!

Jobbar dygnet runt känns det som... jävla skit tider vi har... 7 på morgonen, vilket är SJUKT tidigt... till 17:30 på kvällen... å som imorgon har jag teori också till 19:30... Börjar då iof inte förns 9:55... men gissa om jag ska till tandläkaren klockan 7 i morgon... Jag vill ha SOVMORGON !!! Jag är så jävla morgontrött... kör över mig eller nått så dax... PALLA !!!

Näää... dax att sussa kudden... ska drömma sött...

Ser fram emot helgen som fan... då blir det Göteborg å Liseberg med goaste vännerna !!! NICE !!!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej hej!
Glömde att säga att du ska ha det så kul på Liseberg! Jag älskar själv att åka karusell, även fast jag blivit lite fegare med åren... Men åk lite för mig också!
Hoppas teorin gick bra i kväll...och att det inte blev alldeles för segt...
Nu ska jag städa, så slipper jag det på min frifredag. Jag är ju ledig i morgon, som du kanske har hört nån gång redan ;-)