lördag 30 maj 2009

Skön skön dag...

Tänk om alla dagar kunde vara som denna... underbart det skulle vara...

Sov typ till 11... vaknade utan klocka, så skönt... sedan gjorde jag mig i ordning, tog en "bulle" till trafikskolan där vi skulle ha en liten "after work"...

Gick ner till Hampan, fick ett par öl å en jäger av chefen... satt ju inte alls dumt i solen. Satt å glassade i solen hela eftermiddagen å bara snackade skit... röd i nyllet är jag nu, men det var det värt...

Sedan blev det en liten tur på stan med Emma... fick med mig ett par linnen å två nya sportBHar... så välbehövligt !!!

Efter det så var det bara hem å softa... men kom på att kvällen behövde sällskap... så Erika å Alex kunde ta emot en ensam Åsa... blev en skön soft kväll med lite film å massa snack...

Har nog lovat att sätta upp en uteplats... hihi... Händiga Åsa kommer fram... fan vad kul !!! Men det är ju bara att köpa lite virke, ta fram vattenpasset å sågen... å sedan skruvar vi för fullt !!! Baggis !!!

Nu kom jag precis hem... ska fixa lite musik till taxi-bilen som jag ska köra imorgon natt... å sedan är det dax att sussa...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Hrmmmm

Glömde du inte skriva något idag??????????

Tack för presenterna!