onsdag 27 maj 2009

Gammal...

Seriöst...

(För er som inte vet... så MÅSTE jag alltid kommentera med "seriöst"... eller hur Frida... )

Trött... eller fan värre... håller på att döööö... en morgon till, sedan är det över för denna gång... fy fan !!! Men just nu "skjut mig!!!"... Palla...

Idag har jag varit duktig... lite i alla fall... lagat korvstroganoff... länge sedan... inte det nyttigaste... i min vertion i alla fall... men GOTT !!!

Men har också tränat fotboll... men hade lite misspepp idag... vet inte varför... nää... match borta på söndag å då jävlar !!! Kan första 0:an komma ??

Nu ska jag hoppa i loppelådan så jag överlever morgondagen med heldag och teori på det... huuu !!!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Seriöst......Åsa.
Vi åt också korv stroganoff igår :D

Nu har vi bokat hotell till nästa helg och ser verkligen fram emot att komma till dig och hälsa på!

KRAM