fredag 5 juni 2009

Ändrade planer...

Lilla Ludde har blitt sjuk igen... jäkla feber som håller i sig å kommer tillbaka hela tiden...

Ok, brorsan är också helt utslagen...

Så det blir ändrade planer för helgen... har en chef som blev överlycklig... lite kris på taxi... å om någon timme vet jag om det kanske blir jobb i helgen istället...

Ja ja, får ta en tur till Örebro snart i stället... har ju SEMESTER om 14 dagar !!! Å då ska jag träffa sötaste då istället !!!

Kom på efter att jag hade messat å sagt att jag kan jobba i natt att jag ska vara i bjuv klockan 7:30 imorgon å bära ut grejor på loppisen... ja ja, det blir frukost på Preem å sedan åka direkt ut dit efter jobb i så fall... lite redbull grejar saken !!! Om det nu blir jobb vill säga... men jag tror nog att chefen vill ha in mig, han hade "saknat" mig i bilen... hihi

Det är inte lätt när man är så jävla bra... hihi

Kan ju erkänna att det har varit lite tomt när man inte kör... det är ju för jäkla kul... å så alla stammisar som frågar efter en... åhh dom är ju för goa !!!

Näää... nu ska jag fixa lite käk... göra matlådor å sedan får vi se om jag får svar om jag ska jobba i natt eller inte...

Inga kommentarer: