lördag 6 juni 2009

Halva helgen avklarad...

Så är snart halva helgen avklarad å jag känner mig redan nu lite orolig över att det blir lite för lite sömn...

Trotts allt så kom ju Bror, Frida å ludde ner till Helsingborg igår... Så himla roligt !!!

Dom kom förbi hemma hos mig på kvällen å jag fick krama lite på Ludde... å han är ju fasters lilla sötnos...

Slapp jobba på taxi på natten... men det blev ändå ganska sent... kom nog i säng vid 12-1 någon gång... inget större problem om det inte vore för att jag skulle ut till Bjuv å hjälpa till å bära ut grejor på den där jäkla loppisen...

Ja ja... klockan ringde 6 !!! Trött som fan var jag... till å med så fick jag vänta ett par minuter på att McDonalds skulle öppna frukosten å kunna slänga till mig ett par toast... 7:30 så skulle jag vara ute i Bjuv...

Åhhh... alltså jag mårker ju klart å tydligt att loppisar inte är mitt forum... fy fan !!! Visst finns det säkert folk som kan fynda men när det kommer till soffor å sängar som har stått lite så där halvskitigt å fuktigt... hur möggliga är dom egentligen ??

Vi skulle ju bära ut alla jäkla möbler som inte får plats inne i huset... vilket innebär att vi fylde en hel jävla grusplan med "skit"...

Ja ja... det tog bara någon timme så var vi klara... så man får ju se det positivt... någon gång om året måste jag göra detta för fotbollslaget å det är ju inte så mycket... hellre det än att sälja typ bingolotter varje vecka eller nått...

TRött som fan var jag när jag kom hem vid 9 tiden... då ringde Frida... sedan somnade jag till lite å då ringde chefen på taxi... å sedan somnade jag till lite igen å då ringde bror å sa att dom var utanför...

Jaha... bara att ge sig iväg till danmark då...

En mycket trevlig dag i Helsingör... lite shopping å go mat !!! Å framför allt så fick jag träffa Ludde lite idag med...

Sedan fick ju tyvärr jag ta sundsbussen hem själv för att jag ska köra taxi ikväll... börjar 21 å vet inte hur länge jag kör... men troligen minst till 4...

Men sedan blir det inte så mycket sömn heller... för jag ska spela match imorgon... samling 10:45... så måste ju gå upp senast 10 igen...

Ok... gissar att jag är DÖD på söndag kväll... kommer troligen slockna vid 18 tiden...

Nää... dax att hoppa inte i duschen, piffa lite å sedan gå till taxin...

Inga kommentarer: