söndag 28 juni 2009

Hmmmm...

Jag har hemlängtan å jag har inte åkt än...

Shit alltså, jag tar mitt pick å pack å lämnar skåne när vädret är helt underbart... stranden är lockande... sanden är len... havet är varmt... solen den gassar...

Det känns inte alls kul att åka från detta... å jag som har semester... jag ska ju ligga där nere å glassa i solen med en kall öl i handen å bara ha det så där underbart bra...

Jag har ju MIN strand ute i Laröd... den är helt underbar...

Men... jag måste köpa ny picknickfilt... inte hundra med en i limegrönt eftersom alla rappsbaggar tyckte den verkade väldigt spännande !!!

Näää... nu har jag ju gjort första projektet innan avfärd... räkningarna är betalda... nu väntar bara diska å sedan packa å göra sig klar... tanka lite å sedan väntar 45 mil i bilen...

Vad går inte upp mot typ 30 mil RAKA spåret motorväg... Jiiihaaa !!!

Inga kommentarer: