onsdag 3 juni 2009

Helvetes dag....

Dagar som denna önskar man att man kunde slippa...

Har jobbat 7-21... fan helt sanslöst länge !!! Har haft handledarkurs i kväll... å värsta TRÅKIGA gänget vilket resulterade i att jag fick stå å prata 3 timmar oavbrutet... suck !!!

Men annars så känns allt bara fucking hopplöst...

Försöker hålla god min... försöker intala mig bra saker... men det går fan helt åt helvete !!! Lyckades ändå ganska bra i lördags... lite stolt över det... men nu faller allt...

Jag fattar inte... å det som gör mest ont just nu är att jag inte verkar kunna ta reda på det heller... Hade som mål att jag INTE skulle skriva något på bloggen... men just nu så tar det så jävla stor del av mig att jag måste få ut det någonstans...

Jag hade önskat jag kunde få svar... även om det innebär något negativt för mig så ändå ett konkret SVAR !!! Just nu är det bara tomt...

Från alla så hör jag att "släpp det"... "skit i den"... "du är värd mer"... men det hjälper fan inte... för det är ju trotts allt inte det jag vill...

Saknar så fruktansvärt mycket...

Palla må skit... men va fan ska jag göra åt det ??? Saken ligger inte i mina händer... men den respekten finns ju tydligen inte... ett jävla sms hade fan räckt... men nääää !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte vem det är du saknar... men *stor kram* i alla fall... hoppas du saknar lite mindre imorgon!

/Elli (ezzz_ezzz fr. Qx)

Fam. Ritzén Norman sa...

Hej!
JAg förstår precis!
Vi ska försöka få dig på andra tankar imorgon när vi kommer till dig! Ska bli såååå kul!

Ludde pratar hela tiden om Åsa osv.... han e ju galen i dig Faster. Glöm inte det!

Ses imorgon.

KRAM!